حسن روشن بعد از ترخیص از بیمارستان:

شرایطم خوب است

شرایطم خوب است حسن روشن بعد از ترخیص از بیمارستان: شرایطم خوب است



حسن روشن پیشکسوت استقلال در گفت و گو با ایسنا درباره ی آخرین شرایط جسمانی اش بعد از ترخیص از بیمارستان اظهار داشت: چند روز پیش تحت عمل جراحی قرار گرفتم و خدا را شکر، شرایطم خوب است.

وی افزود: امروز از بیمارستان مرخص شدم و در این چند روز هم با نظر پزشکان تحت نظر بودم تا شرایطم بهتر شود. پزشکان یک فنر در رگم کار گذاشتند و حتی کارم به بالن زدن کشیده شد.

بیشتر بخوانید:
اسطوره استقلال در بیمارستان بستری شد

روشن در ادامه اظهار داشت: شب گذشته آقای تاج به عیادتم آمد که جا دارد از ایشان تشکر کنم. در چند روز گذشته هم خیلی ها پیگیر وضعیتم بودند که از محبت آنها ممنونم.





منبع:

1402/03/01
13:12:06
0.0 / 5
613
تگهای خبر: استقلال , پزشك
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
اسم:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی

لوازم ورزشی، بهترین لوازم ورزشی با بهترین قیمت ، سلامتی و تندرستی را انتخاب کنید