سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان:

سخت بود ولی تا آخر جنگیدیم

سخت بود ولی تا آخر جنگیدیم به گزارش لوازم ورزشی، سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان، اظهار داشت: مسابقه سختی مقابل ایران داشتیم ولی تا آخر جنگیدیم و به پیروزی رسیدیم.


به گزارش لوازم ورزشی به نقل از ایسنا، لورنزو بلنجینی، سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان بعد از پیروزی سه بر دو شاگردانش مقابل تیم ملی ایران اظهار نمود: بازی خیلی سختی مثل تمامی بازی های لیگ ملت های والیبال بود. برای تیم ملی بلغارستان که بازیکنان جوان خیلی زیادی دارد، این دیدار بسیار مفید بود چونکه تجربه ای در این گونه بازی ها ندارند.
او ضمن اشاره به اینکه هدف تیم بلغارستان باقی ماندن در این شرایط دشوار می باشد، اظهار داشت: تلاش می نماییم که ذهنیت مان تغییری نکند. امروز شروع خوبی نداشتیم به این دلیل که به قطر پاسور آزادی عمل زیادی دادم. در ست اول وقتی به زمین آمدیم آماده بازی نبودیم و بعد بهتر شدیم. با ذهنیت تا آخر مسابقه جنگیدیم.
سرمربی تیم ملی والیبال بلغارستان خاطرنشان کرد: بیش تر بازیکنان بلغارستان جوان هستند و باید پیوستگی را بیاموزند. بازی مقابل لهستان، آلمان و تیم هایی که قاعدتا چه از لحاظ تجربه و چه از لحاظ ترکیب بازیکنان بهتر از ما هستند، این تجربه را به همراه دارد. در یک سطح برای یک یا دو ست مقابل شان بازی کردیم و بعد متوقف می شدیم. هدف مان اینست که به همان شکل باقی بمانیم و در بهترین سطح خودمان بازی نماییم. برای بردن کافی نیست؟ باشه اما بایستی انجامش بدهیم.
وی ضمن اشاره به دیدار امروز با ایران افزود: در این مسابقه در همان سطح باقی ماندیم. در ست اول این گونه نبود. اما بعدش چهار ست این عملکرد را داشتیم. سخت بازی کردیم و در شرایط دشوار قرار گرفتیم. حتی وقتی ست چهارم را باختیم، ست پنجم را با ذهنیت خوبی شروع کردیم که سبب پیروزی شد.
بلنجینی تصریح کرد که تیم ایران بازیکنان خیلی مهمی دارد و این مورد برای والیبال ایران و جهان مهم می باشد.



1403/03/18
12:24:58
5.0 / 5
199
تگهای خبر: بازی , بازیكن , پیروزی , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی