حسام حسن:
مقابل ایران برای پیروزی به میدان می رویم!
به گزارش لوازم ورزشی، سرمربی تیم ملی فوتبال مصر بعد از پیروزی مقابل نیوزیلند تاکید کرد که فراعنه با هدف کسب سه امتیاز برابر ایران به میدان خواهند رفت تا بعنوان صدرنشین راهی مرحله حذفی جام جهانی 2026 شوند.
لوازم ورزشی به نقل از خبرنگاران جوان: حسام حسن بعد از پیروزی ۳ بر یک تیم ملی فوتبال مصر مقابل نیوزیلند در جام جهانی ۲۰۲۶، اظهار داشت: از زمانیکه بازیکن بودم، همواره رویای خوشحال کردن مردم مصر را در سر داشتم. قبل از مسابقه به بازیکنان گفتم ورزشگاه ونکوور برای ما همانند ورزشگاه قاهره و مملو از هواداران مصری است و باید برای کسب پیروزی به میدان برویم.
وی با تمجید از عملکرد شاگردانش اضافه کرد: در نیمه دوم به سطحی که از تیم انتظار داشتیم رسیدیم و حتی می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. از همه بازیکنان به خاطر نمایش شجاعانه و روحیه جنگندگی که در زمین مسابقه نشان دادند، تشکر می کنم.
سرمربی تیم ملی مصر همینطور از مسؤلان فنی و مدیریتی فدراسیون فوتبال این کشور تقدیر کرد و اظهار داشت: موفقیتهای تیم ملی حاصل تلاش جمعی است و از تمام اشخاصی که در این راه نقش داشتند، تشکر می کنم.
حسن در رابطه با دیدار حساس تیمش مقابل ایران در هفته پایانی مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۶ اشاره کرد: برای کسب پیروزی برابر ایران به میدان خواهیم رفت. هدف ما کسب سه امتیاز این مسابقه و صعود به مرحله حذفی به عنوان تیم صدرنشین گروه است.
تیم ملی مصر هم اکنون با چهار امتیاز در بالای جدول گروه G قرار دارد و تیم های ایران و بلژیک با دو امتیاز در رتبه های دوم و سوم ایستاده اند. در هفته پایانی مرحله گروهی، مصر به مصاف ایران خواهد رفت و بلژیک هم برابر نیوزیلند قرار می گیرد.
منبع: لوازم ورزشی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب