چرا شریفی كارآمد نیست؟

خریدهای پرسپولیس كار راه انداز شدند، شماره ۱۰ نیمكت نشین محض!

خریدهای پرسپولیس كار راه انداز شدند، شماره ۱۰ نیمكت نشین محض! لوازم ورزشی: خریدهای تیم فوتبال پرسپولیس حضور فعالی در تركیب این تیم برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر داشتند اما یك بازیكن هنوز به نیمكت میخ شده است.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در نقل و انتقالات نیم فصل رقابت های لیگ برتر تقویت شد تا بتواند خودرا برای ادامه حضور در كورس قهرمانی و همین طور بازی های لیگ قهرمانان آسیا تقویت كند.
مهدی شیری از همان هفته ابتدایی توانست خودش را در تركیب اصلی این تیم قرار دهد تا یكی از تأثیرگذارترین بازیكنان پرسپولیس در بازی های دور برگشت لقب بگیرد. خریدی كه از پیكان به پرسپولیس پیوست تا نقش زیادی در بالا رفتن استواری خط دفاعی سرخپوشان داشته باشد.
اتفاق مشابهی كه برای محمد نادری هم رخ داد. مصدومیت شایان مصلح موجب شد تا این بازیكن كه در زمستان سال قبل به پرسپولیس آمد جزو یازده مرد اصلی قرار بگیرد و هر هفته بهتر از قبل خودش را نشان دهد.
مهدی ترابی باز با وجود اینكه تابحال برای پرسپولیس گلزنی نكرده است تأثیرگذاری خودرا داشته است و در آمار فنی كه از طرف این بازیكن نمایش شده در بیشتر حملات پرسپولیس تأثیر مستقیم داشته است.
سروش رفیعی باز با وجود اینكه هنوز در شرایط ایده آل قرار نگرفته است معمولاً بعنوان بازیكن ذخیره به میدان می رود. هافبك بازی ساز پرسپولیس در دربی نوروزی كه با برتری یك بر صفر این تیم مقابل استقلال تهران همراه بود در تركیب اصلی بود تا بتواند كمربند میانی پرسپولیس را تقویت كرده و این تیم را به بردی حساس برساند.
البته برانكو ایوانكوویچ همچنان بشار رسن را به رفیعی ترجیح می دهد اما شماره هفت پرسپولیس هم هربار بازی كرده است نشان داده مسیر بازگشت خود بعنوان یكی از مهره های تأثیرگذار را پیدا كرده است تا امیدوار به ادامه روند پیشرفت خود باشد.
بازیكنان جدید پرسپولیس در حالی رفته رفته به شرایط ایده آل خود می رسند كه هنوز اثری از مهدی شریفی دیده نمی گردد. بازیكن سال های گذشته سپاهان اصفهان و تراكتورسازی تبریز با وجود اینكه در نیم فصل اول هم با پرسپولیس تمرین كرد هنوز نتوانسته انتظارات را برآورده كند. این بازیكن كه شماره ۱۰ پرسپولیس را بر تن دارد به سختی در فهرست ۱۸ نفره پرسپولیس برای هر بازی قرار می گیرد. شماره ۱۰ پرسپولیس بازی نمی كند و تنها در تمرینات می دود تا شاید فرصتی برای بازی كردن پیدا كند.
شریفی كه پست تخصصی اش مهاجم است با حضور بودیمیر، علیپور و سیامك نعمتی فرصت بسیار كمی برای بازی كردن دارد. شماره ۱۰ پرسپولیس هیچ گاه نتوانسته است انتظارات را برآورده كند تا شاید درب خروج در انتهای فصل به روی او گشوده شود.

1398/01/24
15:37:37
5.0 / 5
4803
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , پرسپولیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۴
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی