فینال لیگ بسكتبال؛

سرمربی نفت آبادان: اهتمام می نماییم كار به بازی پنجم كشیده نشود

سرمربی نفت آبادان: اهتمام می نماییم كار به بازی پنجم كشیده نشود لوازم ورزشی: سرمربی تیم بسكتبال نفت آبادان ابراز امیدواری كرد كه شاگردانش بتوانند از دیدارهای سوم و چهارم فینال لیگ برتر كه میزبان هستند نتیجه گرفته و پرونده این مرحله مسابقات را در خانه خودشان ببندند.



عماد صامری در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن ارزیابی كلی خود از دیدارهای اول و دوم مرحله فینال لیگ بسكتبال كه با ثبت یك برد و یك باخت برای هر یك از تیم های صنعت نفت آبادان و شهرداری گرگان همراه بود، در مورد وضعیت تیمش برای برگزاری سومین و چهارمین دیدار این مرحله توضیح داد.
وی اظهار داشت: دیدار اول فینال كیفیت خیلی بالایی داشت. دو تیم نسبت به تاكتیك دفاعی و حمله ای یكدیگر شناخت خوبی داشتند و همین سوژه روی كیفیت فنی بازی تأثیر مثبتی داشت. بازیكنان دو تیم در این دیدار واقعاً در حد فینال بازی كردند. بر خلاف دیدار دوم كه با شرایطی كاملاً متفاوت اجرا شد.
سرمربی تیم بسكتبال نفت آبادان اشاره كرد: انتظار این بود كه دیدار دوم فینال هم همین اندازه با كیفیت اجرا شود اما عملكرد داوران و عدم تمركز آنها به اندازه ای روی بازی و عملكرد بازیكنان تأثیر منفی گذاشت كه هیچ یك نتوانستند نمایشی مانند دیدار اول عرضه كنند. عملكرد داوران در این بازی به اندازه ای منفی بود كه مسئول كمیته داوران هم به آن اذعان داشت.
وی در این رابطه افزود: فینال باید محلی برای حضور بهترین ها باشد. همانطور كه دو تیم حاضر در فینال از میان تیم های شركت كننده در مسابقات گلچین می شوند، داوران هم باید گلچین شوند. تیم داوری دیدارهای اول و دوم یكی نبودند و تفاوت عملكرد آنها به اندازه ای بود كه اصلاً جریان بازی در دیدار دوم را تغییر داد. نه ما كه نتیجه دیدار دوم را واگذار كردیم و نه تیم شهرداری گرگان كه برنده این بازی شد، از عملكرد داوران راضی نبودیم.
صامری اشاره كرد: در هر صورت ما نتیجه یكی از مهمترین و تاثیرگذارترین دیدارها برای قهرمانی خودرا از دست دادیم. خوشبختانه اما دو دیداری در پیش داریم كه میزبان هستیم و می توانیم در هر دو دیدار از امتیاز میزبانی برای نتیجه گیری استفاده نمائیم. بازی در گرگان از حیث حضور تماشاگران و حمایت پرشور آنها از شهرداری گرگان خیلی سخت بود. باید با برنامه و محكم بازی می كردیم تا نتیجه بگیریم. برای دیدارهای پیش رو كه خودمان میزبانش هستیم اما باید با برنامه تر و محكم تر بازی نماییم.
وی با تاكید بر خاصیت های قابل توجه شهرداری گرگان اشاره كرد: این تیم دو بازیكن خارجی تأثیرگذار دارد. بازیكنان ایرانی این تیم هم جزو نفرات با تجربه و تأثیرگذار در بسكتبال هستند. در كل شهرداری گرگان تركیبی ایده آل دارد. باید برای دیدارهای چهارم و پنجم به این خاصیت ها توجه داشته باشیم. اشراف كامل از نقاط ضعف و قوت حریف می تواند به نتیجه گیری آن هم در چنین دیدار حساسی كمك نماید. این شناخت را داریم فقط اینكه باید تمركز بالایی هم داشته باشیم تا نتیجه مورد نظر را كسب نماییم.
سرمربی تیم بسكتبال نفت آبادان درانتها و در پاسخ به این پرسش كه «فكر می كنید مرحله فینال به دیدار پنجم كشیده شود؟» اظهار داشت: اصلاً قابل پیش بینی نیست. هدف و تلاشمان این است كه در آبادان كار را تمام كرده و پرونده فینال را در همین مرحله ببندیم. مصمم هستیم كه در سومین حضور در فینال، قهرمان شویم و برایمان لذت بخش تر است كه این قهرمانی را در خانه خودمان جشن بگیریم.


منبع:

1398/02/10
13:56:31
5.0 / 5
4377
تگهای خبر: بازی , بازیكن , برنامه , برند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی