فرهنگی كه باید عمومی شود؛

اقدام قابل تقدیر فدراسیون فوتبال، مقایسه جدایی كرانچار و شفر

اقدام قابل تقدیر فدراسیون فوتبال، مقایسه جدایی كرانچار و شفر لوازم ورزشی: فدراسیون فوتبال در اقدامی قابل توجه با سرمربی تیم امید خداحافظی كرد اما با كی روش نتوانست چنین رفتاری داشته باشد.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، از طرف فدراسیون فوتبال با زلاتكو كرانچار سرمربی سابق تیم فوتبال امید سپس صعود به مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیك ۲۰۲۰ قطع همكاری شد و فدراسیون فوتبال اعلام نمود بزودی از بین مربیان ایرانی یك نفر را به عنوان جایگزین كرانچار معرفی نماید.
فدراسیون فوتبال ایران پس از آن كه (از حق طبیعی اش بهره برد و) تصمیم به قطع همكاری با سرمربی تیم امید گرفت، این كار را بسیار حرفه ای و در فضایی آرام و دور از تنش پیش برد.
رئیس فدراسیون فوتبال با مدیریتی مناسب بر فضای این قطع همكاری، اتفاقی را رقم زد كه سرمربی سابق تیم امید كاملاً مسالمت آمیز و بدور از هر تنشی قرارداد خودرا فسخ و حتی برای تیم ایران در بازی های آینده آرزوی موفقیت كرد.
این اتفاق در حالی افتاد كه ۱۰ روز پیش باشگاه استقلال با وینفرد شفر قطع همكاری داشت، اما تصمیم سازان این باشگاه بر خلاف مدیران فدراسیون نتوانستند فضایی مسالمت آمیز برای این جدایی طراحی نمایند و تیم شان را وارد چاشی تازه كردند.
به همین دلیل حالا شفر خط و نشان كشیده و استقلالی ها را مستقیم و غیر مستقیم تهدید می كند كه برای دریافت مطالباتش حاضر نیست حتی یك دلار تخفیف دهد.
مقایسه عمكلرد مسئولان فدراسیون و باشگاه استقلال در دو اقدام مشابه نشان داده است فدراسیون نشین ها لااقل در این مورد از مجموعه مدیریت باشگاه استقلال عملكردی منطقی تر و حساب شده تر داشته اند.
البته فدراسیون فوتبال نتوانست این رفتار را با كی روش داشته باشد و سرمربی پرتغالی تیم ملی بزرگسالان سپس هشت سال همكاری با تیم ملی ایران، با دلخوری و البته مصاحبه های آتشین به همكاری اش تمام كرد.


منبع:

1398/02/19
12:21:49
5.0 / 5
4252
تگهای خبر: استقلال , المپیك , بازی , باشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی