اختیار تام به فدراسیون فوتبال؛

تدبیر باشگاه پرسپولیس برای گرفتن پول ملی پوشانش از فیفا

تدبیر باشگاه پرسپولیس برای گرفتن پول ملی پوشانش از فیفا به گزارش لوازم ورزشی دریافت ارز از منبع درآمدهای باشگاه های پرسپولیس از فیفا به دغدغه مدیرعامل این باشگاه تبدیل گشته است.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، باشگاه پرسپولیس قصد داشت بدهی ارزی خود به برانكو ایوانكوویچ را بوسیله منبع مالی اش در فیفا به سبب حضور بازیكنان این تیم با پیراهن تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی روسیه تأمین كند.
مشكلات مالی و تحریم های مربوط به دریافت این پول از بانكهای سوئیسی سبب شد تا این پول فعلاً به باشگاه های ایرانی همچون پرسپولیس نرسد.
ایرج عرب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس كه هفته گذشته جلسه ای را با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این زمینه داشت قصد پیگیری این مساله را دارد تا بتواند پول بلوكه شده سرخپوشان را بوسیله فدراسیون فوتبال دریافت كند.
باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد وكالت این مساله را به مسئولان فدراسیون بدهد تا آنها با استفاده از قوانین مالی مربوط به بخشنامه های مالی فیفا، این پول را به باشگاه های ایرانی تزریق كنند.
وحید امیری، علیرضا بیرانوند و مهدی طارمی بازیكنان ملی پوش باشگاه پرسپولیس در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه محسوب می شدند كه بابت حضورشان در فهرست تیم ملی برای سرخپوشان درآمدزایی داشته اند.

1398/02/22
14:13:07
5.0 / 5
4405
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , پرسپولیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی