حال و هوای فوتبالی در جم؛

پرسپولیسی ها جشن قهرمانی را آغاز كردند، ترافیك شدید اطراف ورزشگاه

پرسپولیسی ها جشن قهرمانی را آغاز كردند، ترافیك شدید اطراف ورزشگاه لوازم ورزشی: شهر جم از بامداد امروز حال و هوای فوتبالی به خود گرفته است و هواداران پرسپولیس در هر نقطه شهر سرود قهرمانی سر داده اند و جشن خودرا از بامداد آغاز نموده اند.


به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، مسابقه تیم های فوتبال پارس جنوبی جم و پرسپولیس تهران در آخرین هفته از مسابقات لیگ برتر ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه تختی جم انجام می شود. در مسیرهای منتهی به ورزشگاه تختی جم ترافیك زیادی وجود دارد و نیروهای راهنمایی و رانندگی اتومبیل هایی كه در حاشیه خیابان پارك شده به پاركینگ انتقال می دهند. البته قسمتی از این ترافیك به این علت است كه دست فروش ها برای فروش پرچم های خود اتومبیل ها را متوقف می كنند. ترافیك سنگینی در ورودی پاركینگ های ورزشگاه دیده می شود.
هواداران پرسپولیس از شهرهای مختلف كشورمان، از شامگاه چهارشنبه خودرا به جم رسانده اند و در اطراف ورزشگاه حضور دارند. با عنایت به تجمع هواداران دو تیم در اطراف ورزشگاه تختی و به خصوص هواداران پرسپولیس، عوامل انتظامی نیز در اطراف ورزشگاه حاضر شده اند.
برخی هواداران پرسپولیس با آوازخوانی و بزن و بكوب در نقاط مختلف، اعتقاد دارند قهرمانی این تیم قطعی است. پرسپولیسی ها مدام برای پارسی ها و البته رقیب دیرین خود یعنی استقلال كری می خوانند. هواداران پرسپولیس و پارس جنوبی برای دقایقی همدیگر را تشویق كردند.
برخی هواداران پرسپولیس با در دست داشتن و نصب بنرهایی بر روی خودروی خود از هواداران پارس جنوبی و میهمان نوازی جمی ها تقدیر كردند. شور و حرارت وصف ناپذیری از طرف هواداران ۲ تیم در اطراف ورزشگاه به چشم می خورد و آنها كری های جالبی برای هم می خواندند. هواداران پرسپولیس شعار معروف پرسپولیس ایرانیم حالا حالا قهرمانیم را در اطراف ورزشگاه تختی سر می دهند.
سعید فتاحی رئیس سازمان لیگ شامگاه چهارشنبه در ورزشگاه تختی جم حاضر شد تا مقدمات و سكوی جشن قهرمانی احتمالی پرسپولیس را فراهم آورد.


منبع:

1398/02/26
15:59:33
5.0 / 5
4248
تگهای خبر: استقلال , پرسپولیس , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی