جشن قهرمانی سرخ ها كنسل شد؛

اتفاقی كه مدیرعامل پرسپولیس را بهم ریخت، استعفا پیش از شروع لیگ!

اتفاقی كه مدیرعامل پرسپولیس را بهم ریخت، استعفا پیش از شروع لیگ! به گزارش لوازم ورزشی اختلافاتی كه قبل از این در هیات مدیره باشگاه پرسپولیس وجود داشت به اوج خود رسیده و این احتمال وجود دارد كه پیش از شروع لیگ نوزدهم تغییرات مدیریتی در این باشگاه صورت بگیرد.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس كه سه دوره پی در پی عنوان قهرمانی لیگ برتر را به خود اختصاص داده بود، به سبب مشكلات مالی و از دست دادن برانكو وارد چالش جدیدی شد كه با حضور كالدرون هم فروكش نكرده و هر روز ابعاد جدیدی به خود گرفت.
درحالی كه جلسات هیات مدیره این باشگاه بدون كمترین اثر برگزار می شد و مهرداد هاشمی بنا بر برخی علل شخصی در جلسات حضور نداشت، اختلاف نظرهایی هم بین مدیرعامل و برخی اعضای حاضر بوجود آمد كه احتمال تغییرات در مدیریت باشگاه را تقویت می كرد.
ایرج عرب كه بعد از كنار رفتن حمیدرضا گرشاسبی كارش را بعنوان سرپرست شروع كرد و بعد از چند وقت عنوان مدیرعاملی را به خود اختصاص داد، حالا در وضعیتی قرار گرفته كه بنظر می رسد چاره ای جز استعفا ندارد.
خبرنگار مهر كسب اطلاع كرد مراسم جشن قهرمانی تیم فوتبال پرسپولیس و رونمایی از پیراهن فصل آینده این تیم كه قرار بود روز شنبه برگزار گردد به صورت ناگهانی كنسل شده است. این در حالی بود كه هماهنگی های لازم برای برگزاری این مراسم صورت گرفته و اسپانسر جشن هم مشخص شده بود.
با این حال ظهر امروز برگزاری این مراسم از جانب باشگاه پرسپولیس منتفی اعلام گردید. در این مورد گفته می شود برخی فشارها به ایرج عرب وارد شده تا پیش از شروع لیگ برتر از مسئولیتش كنار برود. این در شرایطی است كه از مدتها قبل مشخص بود اختلافاتی كه در هیات مدیره این باشگاه وجود دارد، به استعفا ختم خواهد شد.
پیگیری های خبرنگار مهر مشخص كرد به احتمال زیاد بزودی تغییراتی از جانب وزارت ورزش در باشگاه پرسپولیس صورت خواهد گرفت تا این تیم با وضعیت بهتری لیگ نوزدهم را شروع كند. این تغییرات می تواند شامل جابجایی مدیرعامل و یا اعضای هیات مدیره باشد.

1398/05/23
15:10:50
5.0 / 5
4532
تگهای خبر: باشگاه , پرسپولیس , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی