مدرك مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضد مهاجم تراكتورسازی منتشر گردید

مدرك مدیرعامل باشگاه ذوب آهن ضد مهاجم تراكتورسازی منتشر گردید به گزارش لوازم ورزشی مدیرعامل باشگاه ذوب آهن مدركی را ضد مهاجم پیشین این تیم كه هم اكنون در تراكتورسازی حضور دارد، منتشر نمود.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، رضا شكاری مهاجم پیشین تیم فوتبال ذوب آهن پس از جدایی از این تیم راهی روستوف و سپس روبین كازان روسیه شد. باشگاه ذوب آهن به علت آنچه كه «فسخ غیر قانونی» این بازیكن عنوان شده بود، از وی به فیفا شكایت نمود و این شكایت پس از دو سال هنوز در جریان و بررسی است.
شكاری به علت نارضایتی از شرایطش از تیم روبین كازان از این تیم جدا شد. وی قصد داشت ابتدا به پرسپولیس برود كه هشدارهای سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن در خصوص احتمال محرومیت این بازیكن، مدیران پرسپولیس را از جذب این بازیكن منصرف كرد.
شكاری سپس راهی باشگاه تراكتور شد تا زیر نظر مصطفی دنیزلی كار كند. آذری حتی به مدیران تراكتور هم اخطار داده بود كه امكان دارد شكاری با رای فیفا محروم شود و این باشگاه نتواند از خدمات این بازیكن استفاده نماید.
امروز سعید آذری سندی را در ارتباط با شكایت ذوب آهن ضد شكاری منتشر نمود و همراه با این سند اعلام نمود كه پرونده شكایت از این بازیكن در مرحله نهایی است. تصویر انتشار یافته مربوط به سیستم نقل و انتقالات فیفا است كه در آن شكایت ذوب آهن از روبین كازان قید شده است.


1398/05/26
23:14:09
5.0 / 5
4287
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , پرسپولیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۴
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی