جاودانی در گزارش لوازم ورزشی:

قلعه نویی احیانا عصبانی بوده است

قلعه نویی احیانا عصبانی بوده است به گزارش لوازم ورزشی عضو كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال و مجری صداوسیما به اظهارات امیر قلعه نویی واكنش نشان داد و اظهار داشت: باشگاه سپاهان مستنداتش را با یك پیك موتوری به كمیته انضباطی ارسال كرد.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان كه همچنان از رای كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در خصوص نتیجه ۳ بر صفر در بازی این تیم با پرسپولیس به سود تیم حریف ناراحت است امروز در گفتگویی از رضا جاودانی عضو كمیته انضباطی و مجری صداوسیما انتقاد نمود. قلعه نویی با اشاره به «كنایه» جاودانی به اتفاقات این بازی در یك مسابقه خارجی اظهار داشته بود: «كسی كه در كمیته انضباطی كار می كند و در صدا و سیما تیكه می اندازد عدالت را رعایت نمی كند.»
مگر قلعه نویی درباره موضوعات مختلف صحبت نمی كند؟
جاودانی در گفتگو با خبرنگار مهر در واكنش به صحبت های سرمربی سپاهان اظهار داشت: تنها چیزی كه برای ما اهمیت دارد عدالت است. هر آدمی امكان دارد دو یا سه سازمان كار كند و شغل های مختلفی داشته باشد. انجام وظیفه در یك ارگان و سازمان دیگر ارتباطی به شغل دیگر ندارد. قلعه نویی مربی خیلی خوب و انسان شریفی است ولی او خودش هم در بسیاری از موضوعات كه شاید حتی سیاسی هم باشد اظهارنظر می كند. نمی گردد به یك مربی معروف گفت نباید سیاسی حرف بزنی یا درباره فلان مبحث صحبت نكنی. هركسی باید كارش را به نحو احسن انجام بدهد.
این تنها پرونده ای بود كه همه اعضا متفق القول بودند
عضو كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال افزود: بنده زمانی رسالت رسانه ای خویش را انجام دادم كه پرونده بازی پرسپولیس و سپاهان تمام شده بود. در ضمن علاوه بر من ۵ نفر دیگر هم در كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هستند و بنده فقط یك رای داشتم. البته این پرونده تنها موردی در چند وقت اخیر بود كه همه اعضا روی رای صادر شده متفق القول بودند. در مباحث حقوقی هركسی یك برداشتی دارد و این برداشت ها نمی تواند یكسان باشد ولی در این پرونده تمام اعضا متفق القول بودند.
20 سال است فوتبال خارجی اجرا می كنم علایق رنگی فرافكنی است
جاودانی درباره اینكه قلعه نویی گفته بود «این مجری علایق رنگی دارد» خاطرنشان كرد: به نظرم بحث علایق رنگی فرافكنی است. حدود 20 سال است كه بنده فوتبال داخلی اجرا نكرده ام و كاری به آن نداشته ام. برنامه هایی كه اجرا كردم صرفا خارجی بوده است. رسالتم در یك بازی خارجی این بود كه بگویم یك باشگاه باوجود داشتن قدرت زیاد از قانون تمكین می كند و حتی فهرست بازیكنانش را می دهد.
شاید قلعه نویی عصبانی بوده است
وی ادامه داد: در صحبت هایم در تلویزیون هیچ اسمی از باشگاه سپاهان نبردم. به قلعه نویی حق می دهم. شاید او عصبانی است ولی به نظرم بحث چیز دیگری است.
كمیته انضباطی فقط یك هفته فرصت داشت
عضو كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال همینطور در واكنش به این درخواست قلعه نویی كه گفته بود امیدوار است كمیته استیناف وقت كافی روی پرونده بگذارد تصریح كرد: درباره كمیته انضباطی باید بگویم این كمیته فقط یك هفته وقت دارد تا حكم را صادر كند. ما تا لحظه آخر هم منتظر باشگاه سپاهان ماندیم. حتی تا ساعت 14: 30 دست نگه داشتیم چون سپاهانی ها اعلام نمودند می خواهند مستندات بدهند هرچند كه مستنداتشان هم ناقص بود.
سپاهان مستنداتش را با پیك فرستاد
جاودانی اظهار داشت: باشگاه پرسپولیس مستنداتش «شسته و رفته» بود و در همان دو روز اول تحویلمان دادند. این اتفاق برای سپاهان تا روز آخر رخ نداد. فكر می كنم مبحث آنقدر مهم بود كه نیاز بود سپاهان حداقل یك نماینده معرفی نماید. آنها با یك پیك موتور مستنداتشان را فرستادند و ما هم به خاطر حقی كه داشتند برای گرفتن مستندات صبر كردیم. این رای نظر كمیته انضباطی بوده است و هر تصمیمی كه كمیته استیناف بگیرد ما هم باید تمكین نماییم.
قانونی برای تیم هایی كه حقشان ضایع شد وجود ندارد
عضو كمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در انتها در مورد ضایع شدن حق باشگاه های دیگر به خاطر رسیدن سه امتیاز این مسابقه به پرسپولیس تصریح كرد: باید بگویم ما قانونی در این خصوص نداریم وگرنه تیم های دیگر هم كه از این رای ضرر كردند می توانستند خسارت بگیرند. این سه امتیاز در سرنوشت قهرمانی و برای تیم های مدعی دیگر همچون استقلال، تراكتور، شهر خودرو و فولاد هم موثر بود ولی همانطور كه گفتم قانونی در این ارتباط وجود ندارد. می توان از این جهت هم به رای نگاه كرد كه بقیه تیم ها متضرر شدند و یك نهادی باید پاسخگو باشد.

1398/12/20
18:15:31
5.0 / 5
3659
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , باشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۳
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی