روسها باز هم محكوم می شوند؟

پیگیری شكایت ذوب آهن در دادگاه CASبا پرداخت هزینه دادرسی رضاشكاری

پیگیری شكایت ذوب آهن در دادگاه CASبا پرداخت هزینه دادرسی رضاشكاری لوازم ورزشی: باشگاه ذوب آهن پس از دریافت مبلغ 106 هزار یورو بعنوان غرامت آموزشی از باشگاه روبین كازان روسیه، قسمتی از این مبلغ را برای پیگیری یك شكایت دیگر به حساب دادگاه cas واریز كرد.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، باشگاه ذوب آهن سرانجام پس از چند سال كشمكش با باشگاه روبین كازان روسیه موفق شد مبلغ ۱۰۶ هزار یورو را بعنوان غرامت آموزشی از قبال انتقال رضا شكاری به این باشگاه روسی بگیرد. این مبلغ شامل ۹۵ هزار یورو غرامت آموزشی و ۵ درصد جریمه دیركرد بوده است كه روبین كازان به حساب وكیل ایتالیایی ذوب آهن واریز كرده است.
باشگاه ذوب آهن علاوه بر گرفتن غرامت آموزشی، شكایت دیگری را در فیفا مقابل رضا شكاری به خاطر فسخ غیرقانونی قراردادش انجام داد كه فیفا اعلام نمود مجاز به رسیدگی در این پرونده نمی باشد.
ذوبی ها به دنبال این حكم فیفا، مدتی پیش به دادگاه حكمیت ورزش (CAS) شكایت كردند تا بتوانند به حق خود برسند.
از آنجا كه در این پرونده ۳ طرف (باشگاه ذوب آهن، باشگاه روبین كازان و رضا شكاری) حضور دارند هر طرف موظف به پرداخت ۳۶ هزار یورو بعنوان حق اعاده دادرسی است.
شكاری از پرداخت این مبلغ خودداری كرده و ذوب آهن با قبول پرداخت حق اعاده حیثیت شكاری (در مجموع ۷۲ هزار یورو) اهتمام در پیروزی در این پرونده دارد.
باشگاه روبین كازان هم مبلغ ۳۶ هزار یورو را به حساب دادگاه (CAS) واریز كرده است.
نكته جالب اینجاست كه ذوب آهن مبلغ ۷۲ هزار یورو را از همان محل غرامت آموزشی كه اخیراً از باشگاه روبین كازان دریافت كرده، به حساب دادگاه حكمیت ورزش واریز كرده است.
سعید آذری مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن امروز با انتشار مطلبی در اینستاگرام خود این خبر را اعلام نموده و با وجود اینكه دیگر سمتی در ذوب آهن ندارد اما برای پیروزی در پرونده ای كه در زمان مدیریتش در این باشگاه باز كرده بود انگیزه زیادی دارد.


منبع:

1399/01/08
23:33:10
5.0 / 5
3924
تگهای خبر: آموزش , باشگاه , پیروزی , فیفا
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۵
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی