ماموریت جدید مسئولان باشگاه به كاپیتان پرسپولیس

ماموریت جدید مسئولان باشگاه به كاپیتان پرسپولیس لوازم ورزشی: مدیران باشگاه پرسپولیس از سیدجلال حسینی خواستند تا هم تیمی های خودرا دعوت به آرامش كند.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، محكومیت های گوناگون مالی باشگاه پرسپولیس در پرداخت بدهی بازیكنان و مربیان خارجی پیشین خود كه از طرف كمیته انضباطی فیفا ابلاغ گردیده است با بدهی این باشگاه به مطالبات فصل جاری سرخ ها همراه شده تا هیأت مدیره سه نفره پرسپولیس را تحت فشار قرار دهد.
مهدی رسول پناه سرپرست باشگاه پرسپولیس كه همراه با مهرداد هاشمی و علی رغبتی در حال برنامه ریزی برای تامین منابع مالی هستند اولویت های اقتصادی خودرا به پرداخت بدهی های قبلی سرخ ها اختصاص داده اند و فعلاً تصمیمی برای پرداخت پول به بازیكنان و اعضای این تیم ندارند.
هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به سبب تعطیلی رقابت های لیگ برتر و شیوع ویروس كرونا نمی تواند جلسه ای را با تمام اعضای تیم برگزار كند تا گزارشی از بدهی های میلیاردی سرخ ها عرضه نماید.
از این رو مدیران باشگاه پرسپولیس در تماس تلفنی با سید جلال حسینی از كاپیتان اول این تیم خواستند تا ضمن درك شرایط فعلی سرخ ها با هم تیمی های خود صحبت كرده تا در ایام تعطیلی رقابت های فوتبال باشگاهی به سبب بیماری كرونا، مانع از بروز حاشیه ای جدید شوند.


منبع:

1399/01/23
14:01:36
5.0 / 5
3039
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , برنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی