لحظات جهنمی مدافعی كه در مهم ترین بازی فصل جاماند

لحظات جهنمی مدافعی كه در مهم ترین بازی فصل جاماند لوازم ورزشی: مارك بارترا، مدافع اسپانیایی فعلی تیم رئال بتیس و اسبق بارسلونا درباره جا ماندن در صحنه گل معروف گرت بیل در الكلاسیكوی فینال كوپادل ری به صحبت پرداخت.


به گزارش لوازم ورزشی به نقل از خبر آنلاین؛ روز گذشته سالروز یكی از جالب ترین گل ها در تاریخ ال كلاسیكو بود. ال كلاسیكویی كه در جریان فینال كوپا دل ری در سال ۲۰۱۴ انجام شد و در آن رئال مادرید توانست حریف را با نتیجه ۲-۱ شكست دهد. گل دوم این بازی كه توسط گرت بیل زده شد یكی از خاطره انگیزترین گل ها برای هواداران رئال بود برای اینكه به روشی جالب و با سرعت گرت بیل به دست آمد. در ابتدا او از بارترا عقب بود اما در نهایت او را پشت سر گذاشت و گل برتری تیمش را در ۱۶ آپریل ۲۰۱۴ به ثمر رساند.
ایكر كاسیاس روز گذشته در یك لایو اینستاگرامی به بارترا درباره این گل اظهار داشت: در تاریخ آن بازی هستیم اما نمی خواهم به چیزی اشاره كنم چون ناراحت خواهی شد اما لطیفه ای كه درباره تو و بیل و آن شخصیت كارتونی ساخته شده بامزه است.
بارترا از این صحبت ها خجالت زده نشد و به كاسیاس اظهار داشت: این لحظه به اندازه حضور در جهنم برای من سخت بود. من یك بازیكن جوان بودم كه برای نخستین بار مقابل رئال مادرید بازی می كردم. مقابل تو گل زدم و در نهایت در یك صحنه از كلی افتخار به لجن كشیده شدم. خیلی سخت بود. به اندازه گذشته ناراحت نمی شوم درباره آن بازی چیزی بشنوم و به خاطر دارم بعد از بازی تو آمدی و به من دلداری دادی. باید از اشتباهات درس گرفت اما من اشتباهی نكردم. آن گل در نتیجه توانایی های گرت بود. هر كسی جای من بود خودش را به زمین می انداخت تا با كسب یك خطا، او را متوقف نماید. 255 43


منبع:

1399/01/30
16:29:08
5.0 / 5
2779
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۳
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی