طبق اعلام اتحادیه جهانی كشتی؛

درجه داوران در سال ۲۰۲۱ بدون تغییر خواهد ماند

درجه داوران در سال ۲۰۲۱ بدون تغییر خواهد ماند لوازم ورزشی: نشست كمیسیون داوران اتحادیه جهانی كشتی با حضور رئیس این اتحادیه به صورت ویدئو كنفرانس اجرا شد.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از فدراسیون کشتی، در ابتدای نشست کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی، ننادلالویچ رئیس اتحادیه با تشکر از عملکرد کمیسیون داوران برای تمامی خانواده های کشتی آرزوی سلامتی کرد و در ادامه اظهار داشت: این فناوری جدید (وبینار) را ابزاری سریع و کم هزینه برای ارتباط بین اعضای خانواده کشتی می دانیم.
رییس اتحادیه جهانی کشتی در ادامه با اشاره به این مساله که خصیصه مهم داوران در بی طرفی در قضاوت است اشاره کرد: رمز موفقیت داوران را در دانش، مهارت و تجربه آن هاست.
سپس آنتونیوسیلوستری رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی ضمن آرزوی سلامتی برای تمامی داوران در سرتاسر دنیا، ضایعه درگذشت زنوف (نایب رئیس بلغارستانی اتحادیه جهانی) را تسلیت گفته و از او به عنوان انسانی بزرگ یاد کرد و در ادامه اهداف برگزاری این جلسه را به شرح زیر اعلام نمود: درجات تمامی داوران درسال ۲۰۲۱ بدون تغییر باقی خواهد ماند و تنزل درجه نخواهیم داشت، اما داوران درسال آینده تست خواهند شد.
در صورت امکان از برخی از داوران درجه المپیکی جهت شرکت در مسابقات امیدهای جهان دعوت خواهد شد، و باتوجه به نبودن مسابقات مهم بین المللی از داوران می خواهیم که با کارکردن و آنالیز فیلم های آموزشی و شرکت در مسابقات داخلی (درصورت امکان) و همین طور با شرکت در وبینارها آمادگی خودرا حفظ کنند. همین طور داوران المپیکی جهت شرکت در مسابقات بزرگسالان درقاره های خود آمادگی کامل داشته باشند.
برای حفظ و ارتقای آمادگی داوران در آینده (هفته آینده) وبینارهای آموزشی برگزار می شود، همین طور از مدرسانی که با تهیه فیلم های آموزشی موجب ارتقای سطح آموزشی داوران شدند نیز تشکر می شود.
رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی در آخر این وبینار به تعدادی ازسوالات مطرح شده پاسخ داد. سوالی هم که از جانب ناصر فروتن رئیس کمسیون داوران ایران، در خصوص ادامه دار بودن این سیستم وبینار عنوان شد و بر ادامه این نوع ارتباط تاکید نمود.
محمد مصلایی پور از یزد، سعید عباسی از قم، نیما صادقی از مازندران و مهدی بشیری از خوزستان ۴ داور درجه S۱ (المپیکی) کشورمان به همراه ناصر فروتن رئیس کمیسیون داوران کشور در این نشست که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، حضور داشتند.


منبع:

1399/03/14
14:59:37
5.0 / 5
3026
تگهای خبر: آموزش , المپیك , داور , سلامت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۱
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی