جهت دیدار با توماس باخ؛
وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک وارد پکن شدند
جهت دیدار با توماس باخ؛ وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک وارد پکن شدند
به گزارش لوازم ورزشی به نقل از کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان که به منظوردیدار با توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک و مدیران ارشد IOC به پکن، میزبان بازیهای المپیک زمستانی 2022 سفر کرده اند، بعد از استقرار ظهر امروز وارد دهکده بازیها شدند و از بخش های مختلف دهکده بازیهای المپیک زمستانی بازدید به عمل آوردند.
وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک مقرر است در ادامه سفر خود در ایام آتی دیدارهایی جداگانه با توماس باخ رئیس کمیته بینالمللی المپیک و مدیران ارشد ioc داشته و از نزدیک گفت و گو کنند.
گفتنی است علی رغبتی و فرید فتاحیان در این سفر وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک را همراهی می کنند.
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب