ایده های هوش مصنوعی برای استوک های اختصاصی امباپه، هالند و دیگر ستارگان فوتبال

ایده های هوش مصنوعی برای استوک های اختصاصی امباپه، هالند و دیگر ستارگان فوتبال به گزارش لوازم ورزشی، نایک از سری A.I.R خود رونمایی کرده است؛ مجموعه ای از ۱۳ کفش ورزشی مفهومی که طراحی آن به کمک هوش مصنوعی مولد انجام شده است.


به گزارش خبرگزاری لوازم ورزشی، نایک در نمایشگاه طراحی کاخ برونگنیارت در پاریس از کالکشن NIKE A.I.R رونمایی نمود که مخفف Athlete Imagined Revolution است.
جان هوک، مدیر ارشد نوآوری NIKE، در مصاحبه ای به designboom اظهار داشت: « سری جدید کفش های ورزشی و مفهومی NIKE با چاپ سه بعدی مسیر آینده نایک را نشان داده است. ما این پروژه را A.I.R می نامیم. هدف این پروژه تفکر فراتر از امروز، فراتر از پاریس ۲۰۲۴ بود. ما برای طراحی های خود درحال مطالعه و کار مستقیم با ورزشکاران هستیم.»
جان هوک به designboom توضیح می دهد که تیم طراحی NIKE A.I.R آغاز به استفاده از هوش مصنوعی کرده است. هوش مصنوعی می تواند به آنها اجازه تجسم کفش های ورزشی مفهومی آینده نگرانه را بدهد.
جان هوک و تیم طراحی NIKE A.I.R در طول مسیر با ۱۳ ورزشکار کار کردند؛ آنها با شاکری ریچاردسون، ویکتور ویمبانیاما، آجا ویلسون، کیلیان امباپه، دینا آشر اسمیت، رای بنجامین، دیده د گروت، ارلینگ هالند، سام کر، الیود کیپچوگه، فیث کیپیگون، ژنگ کینوئن، ملاقات کردند و هریک از بازیکنان کتونی مخصوص خویش را در خط تولید نایک و با استفاده از هوش مصنوعی توسعه دادند.
منبع: designboom
Faith Kipyegon


منبع:

1403/03/22
11:13:43
5.0 / 5
205
تگهای خبر: بازی , بازیكن , تیم , فوتبال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۳ بعلاوه ۲
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی