عبدالله ویسی:

صاحب استقلال را مشخص كنید

صاحب استقلال را مشخص كنید لوازم ورزشی: اهواز - سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان اظهار داشت: به نماینده اهواز گفتم تكلیف تیم ما را مشخص كنید تا ما بدانیم صاحب تیم كیست.


به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، عبدالله ویسی شامگاه امروز بعد از پیروزی تیمش در برابر سیاه جامگان در نشست خبری آخر بازی اظهار نمود: با عنایت به جایگاه دو تیم در جدول رده بندی، امروز حساس ترین بازی عمرم را بردم. تلاش زیادی برای بردن این بازی كردیم و درواقع «مردیم تا بردیم».
وی اضافه كرد: بازیكنان ما همه تلاششان را كردند تا در این بازی مردم خوزستان را خوشحال كنند. امیدواریم در بازی های بعدی هم این گونه ظاهر شویم تا بتوانیم امتیازات ازدست رفته را جبران كنیم.
ویسی در مورد مشكلات تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: تازه با نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی دیدار داشتم و به وی گفتم كه تكلیف تیم را مشخص كنید كه بفهمیم صاحب تیم كیست. این امر سبب می گردد تیم با روحیه بهتری به مصاف حریفان برود. از وقتی متوجه شدیم فردی به نام موسوی كارخانه گروه ملی را خریداری كرده است، تیم روحیه گرفته و دو بازی را پیروز شده است. ما دوست داریم از این وضع خارج شویم و بازی ها خویش را ببریم تا مردم خوزستان كه به آنها بدهكاریم را خوشحال كنیم.
سرمربی استقلال خوزستان در مورد ماندن این تیم در لیگ برتر هم اظهار داشت: ۱۰۰ درصد در لیگ برتر باقی می مانیم البته نقاط ضعفی داریم كه باید آنها را رفع كرده و به نقاط قوت تیم تبدیل كنیم. با همت بازیكنان و حمایت مردم خوزستان می توانیم به شرایط بهتری در لیگ برتر دست پیدا كنیم.
به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، از سری رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر باشگاه های كشور، شامگاه امروز تیم های استقلال خوزستان و سیاه جامگان مشهد در ورزشگاه الغدیر اهواز به مصاف هم رفتند كه در نهایت این بازی را تیم استقلال با حساب دو بر یك به سود خود آخر داد.
 

1396/08/11
22:16:11
5.0 / 5
5276
تگهای خبر: بازی , بازیكن , فوتبال , استقلال
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۳
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی