كشتی قهرمانی امیدهای جهان - رومانی؛

سه پیروزی و دو شكست برای فرنگی كاران پنج وزن دوم

سه پیروزی و دو شكست برای فرنگی كاران پنج وزن دوم لوازم ورزشی: دور مقدماتی رقابت های پنج وزن دوم كشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان با پیروزی سه نماینده كشورمان و شكست دو ملی پوش دیگر مورد پیگیری قرار|گرفت.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، پیكارهای پنج وزن دوم كشتی فرنگی قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان از ظهر امروز در شهر بخارست رومانی شروع شد كه نمایندگان ایران با سه پیروزی و دو شكست همراه شدند.
نتایج كشتی گیران كشورمان تا این مرحله از مسابقات به شرح زیر است:
در وزن ۶۰ كیلوگرم مهدی محسن نژاد سپس استراحت در دور نخست در دور دوم هلاری ماگیسالو از استونی را ۸ بر صفر شكست داد. وی در دور بعدی به مصاف رضوان آرنات از رومانی می رود.
در وزن ۶۷ كیلوگرم حسین اسدی سپس استراحت در دور اول در دور دوم برابر كوزوب از اوكراین با نتیجه ۱۰ بر ۲ شكست خورد. وی باید برای راهیابی به گروه بازنده ها در انتظار فینالیست شدن رقیبش باشد.
در وزن ۷۲ كیلوگرم علی ارسلان در دور اول برابر راماز زوئیدزه از گرجستان با نتیجه ۱۲ بر ۴ مغلوب شد و او هم باید برای رسیدن به گروه بازنده ها منتظر رسیدن رقیبش به فینال باشد.
در وزن ۸۲ كیلوگرم مهدی ابراهیمی در دور نخست خود داوید لوسونزی از مجارستان را با نتیجه ۹ بر ۴ شكست داد و باید در دور دوم به مصاف برهان آكبوداك از تركیه برود.
در وزن ۹۷ كیلوگرم باز علی اكبر حیدری سپس استراحت در دور نخست، در دور دوم برابر مجیا كاستلو از هندوراس با نتیجه ۲ بر یك به پیروزی رسید وی در دور بعدی باید به مصاف یوتا نارا از ژاپن برود.

1397/08/22
21:49:47
5.0 / 5
4909
تگهای خبر: پیروزی , رقابت , قهرمانی , كشتی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی