پس از توقف برابر العین:

چشمی: از لحاظ بدنی افت كردیم، فشار بازی های به استقلال ضرر زد

چشمی: از لحاظ بدنی افت كردیم، فشار بازی های به استقلال ضرر زد لوازم ورزشی: مدافع تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: شروع خوبی داشتیم اما در نیمه دوم از لحاظ بدنی گرفتار اُفت شدیم.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، روزبه چشمی سپس تساوی یك بر یك تیمش برابر العین امارات در ورزشگاه آزادی گفت: شروع بسیار خوبی داشتیم و توانستیم یك بازی قابل قبول را از خود نمایش دهیم. در ابتدای نیمه دوم به گل هم دست پیدا كردیم اما متأسفانه فشار بازی های پی درپی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان به ضرر ما تمام شده و ما در نیمه دوم گرفتار اُفت بدنی شدیم و نتوانستیم از گل ِ زده ی خود به خوبی حفاظت نماییم.
وی افزود: هواداران دیدند كه ما در این دیدار بدشانس بودیم و سه موقعیتمان با درخشش دروازه بان العین، به گل تبدیل نشد كه اگر موقعیت هایمان وارد دروازه حریف می شد، باید با سه گل العین را شكست می دادیم.
چشمی در پاسخ به این پرسش كه آیا هنوز به صعود به دورِ بعد امیدوار هستید یا خیر؟ اضافه كرد: ما در گروه سختی قرار داریم، الهلال حریف قدرتمندی است اما با تلاش بازیكنان و حمایت هواداران، می توانیم یكی از شانس های صعود به دورِ بعد باشیم.
مدافع تیم فوتبال استقلال درانتها اشاره كرد: از همه هواداران سپاسگزارم كه ورزشگاه را پر كردند اما ناراحت و شرمنده هستیم كه نتوانستیم بازی را با پیروزی به اختتام برسانیم البته هواداران استقلال فوتبال را به خوبی می فهمند و دیدند كه ما موقعیت های خوبی را با درخشش دروازه بان العین از دست دادیم.

1397/12/21
23:57:37
5.0 / 5
4457
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , پیروزی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی