مهر در گزارشی منتشر كرد؛

قهرمانان ادوار گذشته لیگ برتر والیبال، دومین طلا برای ورامینی ها

قهرمانان ادوار گذشته لیگ برتر والیبال، دومین طلا برای ورامینی ها لوازم ورزشی: تیم شهرداری ورامین با پیروزی برابر سایپا برای بار دوم جام قهرمانی مسابقات لیگ برتر والیبال را به خانه برد.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، سی و دومین دوره رقابت های لیگ برتر والیبال برای شاگردان رحمان محمدی راد در تیم شهرداری ورامین با قهرمانی همراه بود. مربی جوانی كه از پنج سال غیبت این تیم در فینال مسابقات، باز راه ورامین را به ایستگاه پایانی مسابقات باز كرد، در نهایت باز برای بار دوم جام قهرمانی را به خانه برد.
ورامین همچون تیم هایی بود كه زودتر از سایر رقبایش استارت تمرین ها را زد و بازیكنان خوب و با تجربه ای مانند آرش كشاورزی، مسعود غلامی، پوریا فیاضی، احسن الله شیركوند را در اختیار داشت، از نیروی جوانی و با انگیزه علی اصغر مجردی هم استفاده می كرد. تیم شهرداری ورامین با اقتدار با كسب ۲۰ پیروزی از ۲۴ بازی دور مقدماتی رقابت ها را به اختتام رساند و بعنوان تیم صدرنشین راهی مرحله پلی آف شد.
* شكست شهرداری گنبد در گام اول
تیم شهرداری ورامین در گام نخست پلی آف به استقبال تیم شهرداری گنبد رفت. گنبد از ۲۴ بازی دور مقدماتی موفق به كسب ۱۳ پیروزی شده بود و بعنوان تیم هشتم جواز حضور در پلی آف را كسب نمود. یاران محمدی راد با دو پیروزی متوالی مقابل گنبد راهی دور بعد شدند.
* جنجال در ورامین و حذف پیام
در بازی نیمه نهایی، ورامین باید در خانه پذیرای تیم پیام مشهد می بود، دیداری كه با جنجال و درگیری همراه شد. تیم پیام مشهد كه اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می كرد با در اختیار گرفتن سید محمد موسوی نتایج خوبی در مسابقات كسب نمود و بعنوان تیم پنجم با كسب ۱۵ پیروزی جواز حضور در پلی را به دست آورد. پیام در بازی نخست پلی آف فولاد سیرجان را شكست داده بود و تمام عزم خودرا جزم كرده بود تا با شكست ورامین راهی فینال شود اما زورش به این تیم نرسید. در نهایت هر دو بازی رفت و برگشت با جنجال همراه بود و درانتها شهرداری موفق شد با حذف پیام راهی فینال تا رو در روی سایپا قرار گیرد.
* نقره داغ كردن سایپا
شهرداری ورامین شروع خوبی در بازی فینال نداشت و در بازی نخست مقابل سایپا تن به شكست ۳ بر یك داد اما امیدش را از دست نداد تا در بازی دوم شكست اول را جبران و به مسابقات بازگردد. همین صورت گرفت و شاگردان محمدی راد در ورامین با پیروزی در بازی دوم كار را به بازی سوم كشاندند و در این بازی باز برنده شدند تا سایپا نقره داغ و همچنان طلسم قهرمانی برای این تیم شكسته نشود. شهرداری ورامین موفق شد سپس قهرمانی در سال ۹۲ برای بار دوم قهرمان لیگ برتر والیبال شود و جام را به خانه ببرد.
عناوین دو تیم سایپا و شهرداری ورامین در رقابت های لیگ برتر والیبال: تیم والیبال سایپا نایب قهرمانی در سال های ۸۴، ۸۶، ۸۷، ۸۸، ۸۹، ۹۰ و ۹۷ تیم والیبال شهرداری ورامین قهرمانی در سال ۹۲، ۹۷ و نایب قهرمانی در سال ۹۱
* رده بندی تیم های حاضر در لیگ برتر والیبال: تیم ها عنوان قهرمانی عنوان نایب قهرمانی ۱. پیكان تهران ۱۲ ۴ ۲. صنام تهران ۴ ۲ ۳. بانك سرمایه ۳ ۰ ۴. كاله مازندارن ۲ ۱ ۵. شهرداری ورامین ۲ ۱ ۶. استقلال تهران ۲ ۰ ۷. بنیاد شهید تهران ۲ ۰ ۸. فجر سپاه تهران ۲ ۰ ۹. بانك ملی تهران ۱ ۳ ۱۰. دخانیات تهران ۱ ۰ ۱۱. آبگینه قزوین ۱ ۰ ۱۲. سایپا ۰ ۷ ۱۳. پرسپولیس ۰ ۳ ۱۴. ذوب آهن ۰ ۲ ۱۵. شهرداری ارومیه ۰ ۲ ۱۶. ایرنا تهران ۰ ۱ ۱۷. بانك نجارت تهران ۰ ۱ ۱۸. فولاد خوزستان ۰ ۱ ۱۹. موتوژن تبریز ۰ ۱ ۲۰. گل گهر سیرجان ۰ ۱ ۲۱. خاتم اردكان ۰ ۱


1397/12/28
00:04:19
5.0 / 5
4451
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , برند
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی