شجاع خلیل زاده:

درگیری های دربی طبیعی بود!، هنوز تا قهرمانی فاصله داریم

درگیری های دربی طبیعی بود!، هنوز تا قهرمانی فاصله داریم لوازم ورزشی: مدافع تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: ما با بازیكنان استقلال دوستیم و در رقابت طبیعی است كه اتفاقاتی پیش بیاید.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، هشتاد و نهمین دیدار تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در هفته بیست و سوم هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز شنبه در ورزشگاه آزادی تهران به میزبانی سرخپوشان شروع شد كه این دیدار با برتری یك بر صفر شاگردان برانكو به اختتام رسید. احمد نورالهی (۲۰) برای پرسپولیس گل زد. اشكان خورشیدی قضاوت این دیدار بر عهده داشت.
شجاع خلیل زاده سپس بازی اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و موفق شدیم به پیروزی دست پیدا نماییم. بازی بسیار سنگین بود و دو تیم تنها برای پیروزی به میدان آمده بودند بدین سبب كار برای هر دو تیم سخت بود اما خوشحالم كه توانستیم سه امتیاز را به دست بیاوریم.
خلیل زاده درباره درگیری های به وجود آمده اظهار داشت: این مساله طبیعی است در تمام دنیا این اتفاقات رخ می دهد. شجاعیان دوست و بزرگ من است و من همیشه به او احترام می گذارم و مطمئن باشید بیرون از زمین ما با یكدیگر دوستان خوبی هستیم.
وی درانتها و در پاسخ به این پرسش كه آیا درانتها فصل قهرمان خواهید شد یا خیر، اظهار داشت: ما راه سختی را در پیش داریم بدین سبب صحبت درباره قهرمانی زود است و باید بازی های بعدی خودرا با پیروزی به اختتام برسانیم.

1398/01/10
23:14:11
5.0 / 5
4471
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , پرسپولیس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۵
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی