به عنوان یك پروژه ماندگار؛

شمارش معكوس تا افتتاح آكادمی بین المللی كشتی

شمارش معكوس تا افتتاح آكادمی بین المللی كشتی به گزارش لوازم ورزشی آكادمی بین المللی كشتی ایران بعنوان پروژه ماندگار با كاربرهای ورزشی، اقامتی، خدماتی و رفاهی آخرین مراحل راه اندازی را پشت سر می گذارد.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، پروژه آكادمی بین المللی كشتی ایران، بعنوان مجهزترین مركز كشتی در قاره آسیا، با كمك حامی مالی فدراسیون كشتی در زمینی به مساحت ۱۳۰۰ مترمربع و به زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در مجموعه ورزشی آزادی تهران روند پایانی راه اندازی خویش را پشت سر می گذارد.
این پروژه در شش طبقه با كاربری های ورزشی، اقامتی، خدماتی و رفاهی با دو طبقه زیرین مربوط به فضاهای ورزشی است كه در آن سالن كشتی، بدنسازی، استخر و آب درمانی در نظر گرفته شده است. طبقه اول اداری و دو طبقه بعد با كاربری اقامتی كه شامل ۳۴ اتاق برای ورزشكاران، مربیان و میهمانان است. با عنایت به مجاورت این آكادمی با دریاچه مجموعه آزادی، در طبقه ششم، یك رستوران با فضای باز در نظر گرفته شده است.
ساخت آكادمی ملی كشتی با همت حامی مالی تیم های ملی در حال ساخت است و در آینده از قابلیت هتلینگ، رستوان، سالن تمرینات و سایر بخش های جانبی آن می توان علاوه بر استفاده تیم های ملی برای استفاده تیم های خارجی و درآمدزایی هم از آن بهره برداری نمود.

1398/02/07
16:12:26
5.0 / 5
4372
تگهای خبر: تمرین , تیم , خدمات , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۲
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی