در گزارش لوازم ورزشی عنوان شد:

مهمترین تفاوت استراماچونی با شفر، استقلال از شرایط قبل بهتر است

مهمترین تفاوت استراماچونی با شفر، استقلال از شرایط قبل بهتر است به گزارش لوازم ورزشی كارشناس فوتبال ایران و باشگاه استقلال با اشاره به شرایط این تیم اظهار داشت: استراماچونی و شفر تفاوت های زیادی با هم دارند كه فاحش ترین آنها دوری استراماچونی از حاشیه و تمركز روی تیم است.



بهروز پرورش خواه در گفتگو با خبرنگار مهر تصریح كرد: تعطیلات زیاد این فصل به سود استقلال و سایر تیم هایی است كه تغییرات زیادی داشتند و آبی پوشان باید بابت طولانی شدن تعطیلات خوشحال باشند.
وی افزود: در این تعطیلات بازیكنان جدید وقت بیشتری برای تطابق و هماهنگی دارند و سبب می شود با آغاز فصل، این تیم ها عملكرد بهتری داشته و در هفته های ابتدایی امتیازات كمتری از دست بدهند.
پیشكسوت آبی پوشان با اشاره به نحوه تمرینات این تیم و عملكرد استراماچونی اظهار داشت: تفاوت های سرمربی جدید و قبلی استقلال تنها در سن و سال آنها نیست. این دو تفاوت های زیادی با هم دارند كه فاحش ترین آنها دوری استراماچونی از حاشیه و تمركز روی تمرینات تیمش است.

پرورش خواه ادادمه داد: شفر بیشتر به جای این كه روی تمرینات تیم، عملكرد بازیكنان و تیم های رقیب تمركز داشته باشد، در فضای مجازی فعالیت می كرد و تمركزش روی حاشیه ها بود. اما استراماچونی با دوری از حاشیه ها و مصاحبه های غلو انگیز و وعده دادن و زمان خریدن، روی تیمش تمركز دارد و این برگ برنده او می باشد.
هافبك پیشین استقلال در مورد پیشبینی اش از مدعیان قهرمانی فصل آینده اظهار داشت: تا مسابقات آغاز نشود نمی توان چنین پیشبینی داشت. اما می توانم با اطمینان بگویم استقلال نسبت به فصل قبل شرایط بهتری خواهد داشت.

1398/05/21
17:19:41
5.0 / 5
4218
تگهای خبر: استقلال , بازی , بازیكن , باشگاه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۳
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی