بازیكنان ثابت سابق، نیمكت نشینان فعلی كالدرون در پرسپولیس

بازیكنان ثابت سابق، نیمكت نشینان فعلی كالدرون در پرسپولیس لوازم ورزشی: نیمكت فصل نوزدهم لیگ برتر شاهد حضور بازیكنان بزرگی خواهد بود كه در فصول گذشته جام های قهرمانی را بالای سر برده اند.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در تمرینات پیش فصل خود هشت بازی تداركاتی انجام داد تا كادر فنی این تیم به شناخت كامل از بازیكن رسیده و بتواند تركیب دلخواه خودرا از بین آنها انتخاب نماید.
گابریل كالدرون سرمربی پرسپولیس در تمامی خطوط بازیكنان جدیدی را برای پرسپولیس گرفت تا تغییر در تركیب تیمی كه سه فصل متوالی قهرمان لیگ برتر شده بود قطعی شود.
سرمربی آرژانتینی پرسپولیس علاقه زیادی به بازی رو به جلو دارد و از ارائه بازی تاخیری در تمامی خطوط زمین، بیزار است. به همین خاطر علاقه زیادی به استفاده از بازیكنان سرعتی دارد.
كالدرون در حالی تصمیم به حضور محمدحسین كنعانی زادگان در قلب خط دفاعی تیمش گرفته است كه سید جلال حسینی بعد از بالا بردن جام های قهرمانی در فصول گذشته با این تیم حالا باید روی نیمكت جا خوش كند. حسینی در كنار خود دوست صمیمی اش حسین ماهینی را هم روی نیمكت خواهد داشت تا دو كاپیتان این تیم منتظر اشتباه شجاع خلیل زاده یا كنعانی زادگان باشند و بتوانند جای او را بگیرند.
حضور وحید امیری، مهدی ترابی و فرشاد احمدزاده نیز سبب شده تا احتمال حضور امید عالیشاه و سیامك نعمتی در هفته های ابتدایی لیگ برتر كاهش پیدا كند. تیمی كه در فصل نوزدهم نیمكتی پرافتخارتر از بازیكنان اصلی خواهد داشت تا دست كادرفنی این تیم را برای هرگونه تغییر در طول فصل باز بگذارد.
البته سرمربی پرسپولیس باید مدیریت صحیحی نیز روی نیمكت خود ایجاد كند. معمولا تیم های بزرگ كه بازیكنان نامدار روی نیمكت آن قرار می گیرند حاشیه های فراوانی دارند كه باید دید گابریل كالدرون چگونه آنرا مهار می كند.


منبع:

1398/05/25
11:27:34
5.0 / 5
4250
تگهای خبر: بازی , بازیكن , پرسپولیس , تمرین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۵
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی