شروع باردیگر سری آ به خطر افتاد

شروع باردیگر سری آ به خطر افتاد لوازم ورزشی: ابتلای چندین مورد جدید مبتلاشدن به كرونا بین اهالی فوتبال ممكنست ادامه فوتبال در ایتالیا را به تعویق بیندازد.


به گزارش لوازم ورزشی به نقل از خبر آنلاین، شب گذشته خبری در خصوص ابتلای ۶ نفر از اعضای فیورنتینا منتشر گردید حالا باشگاه سمپدوریا که پیش تر ۳ بازیکن خود به اسامی مانوئل گابیادینی، آلبین اکدال و مورتن تورزبی را مبتلا به کرونا می دید در یک بیانیه رسما اعلام نمود ۳ مورد جدید مبتلاشدن به ویروس در این باشگاه مشاهده شده است. در تیم تورینو هم یک مورد مبتلاشدن به ویروس کرونا مشاهده شده است.
از سوی دیگر نیکولا شیره آ، خبرنگار مشهور ایتالیایی هم اعلام نموده ۳ عضو باشگاه میلان هم به ویروس کرونا مبتلا شده اند اما معین نمی باشد این سه نفر بازیکن هستند یا از کادر فنی و یا مدیریتی باشگاه.
بنا بر این با وجود اینکه مبتلایان به کرونا در تیم یوونتوس سلامتی خودرا باز یافته اند، در رم به باشگاه ها اجازه تمرین داده شده و ساسولو هم تمرینات را آغاز نموده اما باتوجه به مشاهده چندین نمونه ابتلای جدید به ویروس ممکنست آغاز باردیگر سری آ به تعویق بیفتد یا حتی مسئولین برای ادامه کار راه دیگری بیندیشند.
هنوز مسئولین سری آ درباره موردهای جدید مبتلاشدن به کرونا، صحبتی انجام نداده اند. 255 41


منبع:

1399/02/20
03:48:32
5.0 / 5
2690
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , تمرین
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۲
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی