در گزارش لوازم ورزشی عنوان شد:

تكلیف لیگ برتر را زودتر قطعی كنند

تكلیف لیگ برتر را زودتر قطعی كنند به گزارش لوازم ورزشی كارشناس فوتبال ایران اظهار داشت: باشگاه ها باید تكلیف نهایی خودرا برای شروع باردیگر رقابت های لیگ برتر بدانند.



فرزاد آشوبی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شایعات به وجودآمده پیرامون احتمال تعویق مجدد رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: بطور قطع چیزی از سلامتی برای یک جامعه مهمتر نیست. کسی هم نمی تواند کتمان کند که باید به آن بیشترین توجه را باتوجه به بیماری کرونا کرد. نمی توانیم برای نرمال سازی شرایط، رقابت های ورزشی پرخطر را برگزار نماییم و سپس تبعات احتمالی سختی را پس بدهیم.
وی اضافه کرد: سازمان لیگ تصمیم به برگزاری ادامه بازی های لیگ برتر گرفته است. باید تصمیمات خودرا هم قطعی کند. نمی توان باشگاه ها را بلاتکلیف نگه داشت. خیلی از باشگاه ها تصمیم به شروع تمرینات خود گرفته اند و نباید تغییری در برنامه ها بوجود بیاید.
کارشناس فوتبال ایران درباره احتمال مصدومیت بازیکنان اشاره کرد: شرایط سختی پیش روی اعضای تیم است. به نظرم برنامه هایی که برای آماده سازی بازیکنان در نظر گرفته می شود را نمی توان با ابتدای فصل مقایسه کرد. بازیکن باید خودش را خیلی زود در شرایط ذهنی مسابقات قرار دهد. اگر بتواند حال و هوای یک تورنمنت کوتاه را متصور شود اساسا در بخش سلامتی خود با کمترین مشکل هم روبرو می شود.
آشوبی درباره نامه چهار باشگاه خصوصی لیگ برتری تراکتور، شهرخودرو، نساجی و ماشین سازی تبریز در خصوص لغو رقابت های لیگ برتر اشاره کرد: باید صحبت های آنها نیز شنیده شود. اساسا باشگاه ها ضرر مالی کرده اند و باید حقوقشان را مد نظر قرار داد. البته این حرف در فوتبال ایران که چرخه اقتصادی ناسالمی دارد چندان به کار نمی آید. اگر هم مقرر است لیگ اجرا شود این باشگاه ها باید از قانون تمکین کنند و نمی توانند خودمختار باشند.
پیشکسوت پرسپولیس اضافه کرد: اساسا حق پرسپولیس است قهرمان شود. بر هیچکس پوشیده نیست که این تیم باید جام را بالای سر ببرد. فکر می کنم یک تصمیم قاطعانه می تواند چاره کار در وضعیت فعلی باشد.


منبع:

1399/03/15
23:36:47
5.0 / 5
2452
تگهای خبر: بازی , بازیكن , باشگاه , برنامه
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۷ بعلاوه ۲
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی