ناطقی عنوان كرد:

اظهارات شهربانو منصوریان كذب است

اظهارات شهربانو منصوریان كذب است به گزارش لوازم ورزشی نایب رییس امور بانوان فدراسیون ووشو اظهار داشت: صحبت‎ هایی كه شهربانو منصوریان در فضای مجازی مطرح می كند، اساسا كذب و دروغ است.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر زهرا ناطقی در گفت‎وگو با روابط عمومی فدراسیون ووشو در مورد اظهارات اخیر شهربانو منصوریان در فضای مجازی و اتهاماتی که این ورزشکار به فدراسیون ووشو در مورد رقابت انتخابی تیم ملی در سال ۱۳۹۸ بین سهیلا منصوریان و مریم هاشمی و حق خوری فدراسیون در مورد خواهرش وارد کرده است، تصریح کرد: هیچ کدامیک از این موارد حقیقت ندارد و این مسائل از اساس دروغ و کذب محض است. از قدیم گفته اند وقتی یک دروغ را دائما با خودت تکرار کنی، خودت هم آنرا باور خواهی کرد. این دقیقا حکایت شهربانو منصوریان است.
وی با اشاره به اینکه تمامی مسابقات انتخابی تیم ملی ووشو در شرایط عادلانه برگزار شده است، خاطرنشان کرد: این ورزشکار مدعی است که خواهرش یعنی سهیلا منصوریان ۳ بار متوالی مریم هاشمی را شکست داده که چنین چیزی به هیچ عنوان حقیقت ندارد و یک دروغ بزرگ است. تمامی ارکان فدراسیون هم شاهد این امر هستند.
نائب رئیس امور بانوان فدراسیون ووشو اضافه کرد: تمامی فیلم‎ های بازی ها توسط بهترین داوران ووشو کشور بررسی و بازنگری شده است و برپایه مقررات بین المللی تصمیم نهایی و فنی در مورد این دیدار گرفته شده است. در نهایت هم سهیلا منصوریان بازنده این مسابقه اعلام گردید. حتی شهربانو منصوریان پس از شکست خواهرش به تیم داوری توهین کرد و تمامی داوران و هیئت ژوری تقاضای برخورد انضباطی با او را داشتند.
وی افزود: اینکه منصوریان دائما در مورد دوپینگ مریم هاشمی صحبت می‎کند و می‎گوید او با دوپینگ راهی مسابقات جهانی شده هم دروغ است؛ چونکه قبل از مسابقات انتخابی تیم ملی از مریم هاشمی توسط نادو تست گرفته شد که نتیجه آن منفی بود. متاسفانه بعد از آخر مسابقات جهانی و هنگامی که باردیگر از هاشمی تست دوپینگ گرفته شد، نتیجه آن مثبت اعلام می شود.
نائب رئیس امور بانوان فدراسیون ووشو اظهار داشت: فدراسیون ووشو طی این سال‎ها همواره با سعه صدر با این ورزشکار رفتار کرده و از اشتباهات بزرگ و کوچک مکرر او عبور کرده است؛ اما این ورزشکار نه تنها در راه درست قرار نگرفته، بلکه به اشتباهات عدیده خود هم ادامه می‎دهد. موارد زیادی از تخلفات ایشان مطرح شده و مستندات آن هم موجود است که شاید اعلام آن در رسانه ها و اطلاع افکارعمومی عواقب سنگینی حتی در زندگی شخصی این ورزشکار داشته باشد. در صورت ادامه رفتارهای این ورزشکار، شاید در مورد این تصمیم، تجدید نظر صورت بگیرد.
ناطقی اظهار داشت: سوالم اینجاست که اگر قصد و غرضی در کار بود و بنا بود این خواهران به مسابقات اعزام نشود، چگونه الهه و شهربانو باهم به مسابقات رفتند؟ اگر شرایط انتخابی‎ها عادلانه نبوده است، بطبع برای این دو هم چنین و اعزام آنها هم ناعادلانه بوده و در حق دیگر ورزشکاران اجحاف شده است! هر سه خواهر محصول قهرمان پروری همین فدراسیون هستند. شهربانو منصوریان که از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ درتمامی اعزام ها حضور داشته است؛ آیا درست است که بگوید فدراسیون در حق بقیه اجحاف کرده است!؟
وی اضافه کرد: به نظر می‎ رسد شهربانو منصوریان با عنایت به این که به اتمام ورزش قهرمانی اش نزدیک شده است، تلاش دارد با ایجاد حاشیه و پروپاگاندا نگاه ها را به سمت خودش بازگرداند تا به فراموشی سپرده نشود. به نظرم او با تمام این مسائل و حواشی تلاش می‎کند که اقدامات مربوط به مهاجرت احتمالی خودش را تسریع کند. در غیر این صورت هیچ دلیل منطقی‎ای برای این رفتار عجیب و دور از شان این ورزشکار وجود ندارد. آن هم در شرایطی که یکی دو سال از این ماجرا زمان گذشته است.
ناطقی در انتها تصریح کرد: منصوریان فراموش نکند که تمام چیزی هایی که امروز دارد را مدیون ورزش ووشو و فدراسیون ووشو است. او فراموش نکند هرچقدر هم که ورزشکار بزرگی باشد، باز هم از ووشو و پیراهن مقدس تیم ملی بزرگتر نیست. فراموش نکند شرایط مناسبی که برایش در کشور و نظام مقدس ایران فراهم شده، به جهت لطف خدا، تلاشهای خودش و حمایت‎های همیشگی فدراسیون ووشو بوده است.


منبع:

1399/05/24
18:06:50
5.0 / 5
2280
تگهای خبر: بازی , تیم , تیم ملی , داور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۵
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی