جلسه هماهنگی رقابتهای لیگ برتر هندبال برگزار می گردد

جلسه هماهنگی رقابتهای لیگ برتر هندبال برگزار می گردد لوازم ورزشی: جلسه هماهنگی لیگ برتر هندبال در دو بخش آقایان و بانوان هفته آینده برگزار می گردد.



به گزارش لوازم ورزشی به نقل از مهر، جلسه هماهنگی رقابتهای لیگ برتر هندبال باشگاههای كشور در بخش مردان و زنان با مدیران عامل باشگاه های شركت كننده در مسابقات لیگ در سال ۱۳۹۸ و رؤسای هیئت های هندبال ذیربط با هدف تهیه و تدوین راهبردی در ارتباط با برگزاری مسابقات لیگ برتر با هم فكری و مشاركت باشگاه ها و اتخاذ راهكارهایی در جهت رفع مشكلات و نهایتاً دستیابی به وضعیتی مطلوب و مورد وثوق همه عوامل دخیل در برگزاری لیگ برتر روز دوشنبه ۹ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در بخش بانوان و از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در بخش آقایان در سالن اجتماعات فدراسیون هندبال برگزار می گردد.
تیم های نفت و گاز گچساران، نیروی زمینی كازرون، فولاد مباركه سپاهان اصفهان، اراك، ذوب آهن اصفهان، مس كرمان، فراز بام خائیز دهدشت، زاگرس اسلام آباد، سربداران سبزوار، پیشگامان یزد، ستارگان دشتستان و زغال سنگ طبس برای حضور در در لیگ برتر ۹۸ آقایان اعلام آمادگی كرده اند.
تیم های شهید چمران لارستان، تأسیسات دریایی تهران، ذوب آهن اصفهان، فولاد مباركه سپاهان اصفهان، نفت و گاز گچساران، اشتادسازه طرقبه شاندیز، كازرون و مشهد هم در لیگ برتر بانوان حضور دارند

1398/01/26
16:23:40
5.0 / 5
4992
تگهای خبر: باشگاه , تیم , رقابت , فدراسیون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
لوازم ورزشی
لوازم ورزشی
varzeshtools.ir - حقوق مادی و معنوی سایت لوازم ورزشی محفوظ است

لوازم ورزشی

لوازم و ادوات ورزشی